O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASINING REKLAMA TO‘G‘RISIDAGI QONUNCHILIGINI QO‘LLASH AMALIYOTI

AllahRakha Naeem

Toshkent davlat yuridik universiteti Kiber huquq kafedrasi o‘qituvchisi

Muallif haqida ma'lumot

Annotatsiya
O‘zbekistonda reklama sohasidagi faoliyatni O‘RQ–776-sonli “Reklama to‘g‘risida”gi Qonun tartibga soladi. Bu qonun bilan reklama beruvchilar, ishlab chiqaruvchilar va tarqatuvchilar uchun huquqlar, majburiyatlar hamda taqiqlar belgilangan. Shu bilan birga, bolalarni himoya qilish uchun maxsus qoidalar kiritilgan.Ushbu maqola reklama to‘g‘risidagi qonunchilikning amaliyotda qanday ishlashiga bag‘ishlangan bo‘lib, reklama mazmuni, ma’lumotlardan foydalanish, tashqi reklama va hokazolar boʻyicha asosiy talablarni yangilangan qoidalarga muvofiq koʻrib chiqadi. Maqolada reklama sohasidagi ichki qoidalar xalqaro standartlarga mosligi tahlil qilinadi. Bundan tashqari, onlayn reklamalar va transchegaraviy faoliyat cheklovlariga aniq murojaat qiluvchi qoʻshimcha bandlar himoyani kuchaytirishi mumkin. Oʻzbekistonning reklama qonuni mustahkam bazani taqdim etadi, biroq iste’molchilar va biznesga foyda keltiradigan shaffoflik hamda hisobdorlik haqidagi qarashlarni toʻliq amalga oshirish uchun texnologiyalar jadal rivojlanib borayotgani sababli qoʻshimcha yangilanishlarni talab qiladi.
Kalit so'zlar
reklama, huquqiy asos, shaxsiy daxlsizlik, bolalarni himoya qilish, biznes, onlayn reklama, reklama standartlari.
Iqtibos uchun
For citation: